دانشکده معارف اسلامی و مدیریت از بدو تاسیس، حوزه بازرگانی و کسب وکار را یکی از زمینه های اصلی فعالیت خود تعریف نمود و با ایجاد گرایش بازرگانی با رویکردی تلفیقی، ماموریت خود را در این حوزه تحقق کسب و کار اسلامی قرار داد. در سال های آغازین شکل گیری این گرایش، تمام تلاش گروه بازرگانی دانشکده با حضور اساتید صاحب نام کشور، صرف آموزش و تربیت افرادی شد که گروهی از آنها با حضور در کسب و کارهای مختلف، به بدنه اجرایی سازمان ها در حل مسایل با رویکرد دینی کمک نمودند و گروهی دیگر با حضور در موسسات آموزش عالی و پژوهشی، زمینه ساز حرکت به سمت تولید محتوای علمی در حوزه بازرگانی و تربیت پژوهشگران شدند. در این سال ها، گروه بازرگانی دانشکده، با ارائه بسته متنوعی از دروس رشته معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی، یکی از مجموعه های منحصر به فرد در میان گروه های بازرگانی کشور بوده و هست که حوزه نگرشی، دانشی و مهارتی گسترده ای را پوشش داده است. گروه در چند سال گذشته، با پژوهشهای گسترده در زمینه بررسی وضعیت رشته بازرگانی در ایران و جهان، بازمهندسی در محتوای رشته را در برنامه خود قرار داد و با بازنگری دروس این رشته و طراحی برنامه درسی، مرحله جدیدی را در پیش رو دارد.
در حال حاضر، رشته معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی، علاوه بر دروس عمومی و پایه معارف اسلامی و مدیریت، مشتمل بر دروس تخصصی در پنج زیرگرایش اصلی مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت فناوری اطلاعات نیز میباشد. همه دانشجویان در این رشته در مقطع کارشناسی به غیر از دروس عمومی و پایه معارف اسلامی و مدیریت، از هر پنج زیرگرایش مذکور، سه درس تخصصی را به منظور آشنایی بشتر با آنها می گذرانند و در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر پنج درس پایه مدیریت بازرگانی، شش درس تخصصی را با انتخاب یکی از پنج زیرگرایش می گذرانند. این برنامه درسی در دانشجویان رشته معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی، این شایستگی را ایجاد می کند که علاوه بر امکان استفاده از معارف اسلامی به منظور تولید محتواهای تلفیقی و شناخت گستره دانش مدیریت و مدیریت بازرگانی، به صورت عمیق نیز در یکی از زیرگرایشهای بازرگانی، صاحب دانش و مهارت کاربردی و تخصصی شوند.

دومینو3(تجربه راه اندازی یک استارتاپ)

دومینو2(دلایل عدم موفقیت استارتاپ ها)

دومینو1(استارتاپ چی نیست؟)

مدیریت ,اسلامی ,بازرگانی ,رشته ,معارف ,بازرگانی، ,معارف اسلامی ,اسلامی و ,و مدیریت ,مدیریت بازرگانی، ,یکی از ,رشته معارف اسلامی ,پایه معارف اسلامی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی لوازم جانبی سامسونگ amozeshB چه کفشی برای کودکان مناسب است؟ شورین کمپو کای کان ایران سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98 ترفند های SEO Copper sulfate کتابسرا پاورپوینت درس چهارم زبان دهم بازاریابی صادراتی